Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Łazy - Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Łazy - Czytelnia
(1)
Filia w Wysokiej
(1)
Autor
Altkorn Jerzy
(2)
Meissner Marek
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing
(2)
Gatunek
Powieść polska
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / praca zbiorowa pod red. Jerzego Altkorna. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - 436 s. : rys. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łazy - Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łazy - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Wysokiej
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej